środa, 18 maja 2011

Z gatunku : Jovana poleca!

SAŁATKA BELGIJSKA

Witam Was! Dzisiejszy dzien był niezywkle pracowity, gdyż jak z poprzednich doniesień wiecie zawitaliśmy dziś z hUmbertem do najznamienitszych pism modowych na świecie. Praca na planie filmowym jest cieżka , a co dopiero na planie sesji zdjęciowej!!!

Aby ten miły dzień skończył się równie przyjemnie postanowiłam zrobic na kolacje jedną z moich ulubionych sałatek, niestety hUmberto mi nie towarzyszył ( poza tym za ta On chyba nie przepada).. choc poinformowałam go na popularnym komuniatorze zwanym gg : "Hubi Bubi zmykam robic sałatkę , widzimy się jutro!"
Ale do rzeczy sałatka nosi nazwę belgijska, choc w sumie sama nie wiem dlaczego, podobnie jak ryba po grecku nie pochodzi z Grecji, tak i Sałatka Belgijska nie pochodzi z Belgii, mniejsza o to.
Poniżej zamieszczam naprawdę króciutki przepis na to cudo, które zadowoli najbardziej wybrednych:)

Skladniki:
  • Sałata rukola ( może byc inna ja dzisiaj użylam mixu sałatkowego oraz roszponki)
  • gruszki z puszki ( bardzo wazny w tym przepisie jest syrop gruszkowy)
  • 1-2 opakowań orzechów włoskich
  • ser pleśniowy, może byc jeden z polskich serów. Ja do mojej dzisiejszej sałatki użyłam sera Lazur z niebieską pleśnią
Sos:
  • syrop z puszki
  • świeży czosnek
  • oliwa z oliwek
Wszystkie wyżej wymienione składniki należy wymieszac i polac przygotwanym wcześniej sosem. Sałatkę najlepiej zrobic pół godziny do godziny przed podaniem aby mogła sie ona " przegryźc"
Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz