czwartek, 21 kwietnia 2011

Czy umiejętność poprawnej wymowy może... zaniknąć?!

Nie mogę już dłużej tłumić w sobie frustracji jaką ostatnio wywołuje u mnie zacna wokalistka zacnego zespołu Blue Cafe. Grupa ta właśnie bardzo intensywnie lansuje swój nowy utwór 'Buena', przy którym ponoć, cytując lidera grupy 'nie można siedzieć, trzeba tańczyć'. Melodia może i jest w porządku, ale mnie uderzył FATALNY AKCENT Dominiki Gawędy! Może to tylko moje subiektywne odczucie, bo ekspertem nie jestem, ale wydaje mi się, że ona w tej piosence strasznie kaleczy angielski. Jest to dziwne i szokujące głównie dlatego, że w hicie sprzed paru lat 'Baby Baby' akcent Dominiki jest bez zarzutu. Nie wiem, czy wypadła z wprawy, może zwyczajnie zapomniała, a może to celowy zabieg, a może (i dość prawdopodobne) moje zawodne ucho mnie myli. Ale nawet jeśli to tylko moja schiza to nie zdzierżę kolejnych tygodni, w których RMF dzień w dzień będzie kaleczył moje uszy tą piosenką! Przerzucam się na inne radio... nie wiem, Złote Przeboje?.... Maryja?
Dla porównania:
http://www.youtube.com/watch?v=vScm_hUrPAA
http://www.youtube.com/watch?v=iuODUm9MjKM
hUmberto
P.S. Nie wiem czy Jovana już śpi czy coś świruje w każdym razie dziś coś nie mam z nią kontaktu, pewnie rzuciła się w wir przedświątecznych przygotowań, na bank coś piecze i oczywiście na bank nie zaprosi mnie na degustację :(
P.S. do P.S. Telefon mi się zepsuł, całkowicie odmówił współpracy po tym jak spadł na podłogę, choć już wcześniej był uszkodzony ale teraz to już umarł na śmierć (choć dźwięki wydaje, ale to jego ostatnie tchnienia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz